Posted in Հայրենագետի ակումբ, Ճամփորդություն

Դեպի Բուսաբանական այգի

Իսկ այսօր մենք ճամփորդություն ունեցանք դեպի Բուսաբանական այգի։ Այգին կառուցվել է 1935թ։ Այսօր այգիում բաց դռների օր էր։ Բաց դռենրի օրը նշանակում է, որ այգիում կրթական շրջայցները կարող են գալ անվճար։ Երբ մտանք այգի երևի կիմանաք, որ հենց դարպասների դիմացը կա տերևներից պատրաստված մի կամարուջ և բոլորովս պահեցինք երազանք։ Ի դեպ երազանք պահելուց հոտո երկու րոպե անց տացենք սկյուռիկնեի։ Գնացինք այգու թանգարանը գիդը եզ պատմեց, միլոն տարիներ առաջ շատ շատ տարբեր տեսակի տերևներն եղել և քարերի վրա մնացել տերևների հետքերը։ Թագարանում տեսանք շնաձուկի ատամը, որը հայտնաբերել են Սևանա լճից։ Շատերը ասում են, որ Սևանը ծով բայս նա առաջ եղել է ծով։ Ծովում լողում էր 4մ․ շնաձուկ։ Խաղացինք շատ հետաքրքիր խաղեր։ 1-ին խաղ մեզ տվեցին տերևներ, որպեսզի գտնեք նանց մնացորդները քարերի վրա։ 2-րդ խաղ մեզ տալիս էին այնանունները, որը պետք է գտնեինք օրինակ մեր թմին ասեցին գտնենք շնաձուկի ատամը։ Հետո արդեն գնացինք այգու ջերմոցը այնտեղ տսանք լիքը ծաղիկներ օրինակ ձիթենի, ավօկադո և այն կակտուսի նման բույսը կամ էլ դա կատուս էր մի խոսքով չեմ հիշում։ Այդ բույսից աճում է դինոզավրի միրգ ռուսերեն <дракони фрукт>։ Եվ էլի ճամփորդություն ուրախ տրամադրությամբ։

Author:

Ողջու՜յն! Իմ անունը Լիլիթ է, ես տասնմեկ տարեկան եմ: Ծնվել եմ 2012 թվականի օգոստոսի 11-ին, ժամը 08:00-ին: Ես սիրում եմ շատ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել։ Ես սիրում եմ ճանապարհորդել նոր վայրերով: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ես սիրում եմ իմ դպրոցը։ Մենք շատ տնային աշխատանք չունենք. Ես շատ ընկերներ ունեմ դպրոցում։ Մենք ունենք նոր ուսուցիչներ. Մենք բոլորս կարոտում ենք մեր հին ուսուցիչներին։ Երբ դասեր չեմ ունենում, գնում եմ բակ՝ ընկերներիս հետ խաղալու։ Միշտ խաղում ենք վոլեյբոլ, թաքստոց և այլ բազմաթիվ բակային խաղեր։ Իմ ընկեր Մարին ապրում է իմ տան մոտ։ Մենք ամեն օր գնում ենք դպրոց, բայց կիրակի և շաբաթ օրերին սիրում ենք այցելել միմյանց։ Ինձ դուր է գալիս իմ կյանքը, իմ ընկերները, ընտանիքը և դպրոցը: Ես ուզում եմ լինել այն Լիլիթը, ում ճանաչում ես։ Ծնողներիս շնորհիվ ընկա լավ միջավայր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *