Posted in Հայրենագետի ակումբ

Երևանի մասին 25 փաստ

1. Երևանը շատ հին քաղաք է, այն կառուցել է ուրարտական Արգիշտի Ա արքան մ.թ.ա. 782 թվականին: 2018 թվականին Երևանը կդառնա 2800 տարեկան:

2. Քաղաքը գտնվում է ծովից բավականին բարձր մակարդակի վրա` շուրջ 1000 մետր, գումարած-հանած 200 մետր քաղաքի տարբեր վայրերում:

3. Քաղաքի մակերեսը կազմում է 223,28 կմ².

4. Երևանը հաճախ անվանում են «վարդագույն քաղաք», քանի որ շինությունների մեծամասնությունը կառուցված է վարդագույն տուֆից:

5.2016 թվականի դրությամբ քաղաքի բնակչությունը կազմում է 1.074 միլիոն մարդ:6. Ընդ որում այդ բնակչության 98.9% -ը հայեր են:

7. Տեղացիները գերազանց հասկանում են ինչպես ռուսերեն, այնպես էլ անգլերեն:

8. Երևանն ընդգրկված է ամենաանվտանգ քաղաքների հարյուրյակում, numbeo.com-ի տվյալներով:
Իսկապես, այստեղ քեզ միանգամայն անվտանգ ես զգում, նույնիսկ գիշերը չես հանդիպի հարբած կամ ագրեսիվ մարդկանց:

9. Հայաստանի ջուրն այնքան մաքուր է, որ կարող ես այն խմել ծորակից:

10. Ինչը չես ասի քաղաքի մասին` այստեղ բավականին կեղտոտ է: Այս առանձնահատկությունը դիտվում է ամբողջ քաղաքում` մարդիկ կարող են աղբ նետել հենց իրենց ոտքերի տակ կամ մեքենայի պատուհանից:

11. Երևանում ընդունված չէ հյուր գնալիս կոշիկները հանել:

12. Հայաստանի մայրաքաղաքում դուք երբեք ծարավից չեք մեռնի, քանի որ փողոցներում շատ են ցայտաղբյուրները, որոնք ժողովուրդն անվանում է «պուլպուլակ»:

13. Դուք զարմացած կլինեք այն փաստից, որ Երևանում չկա ոչ մի Մաքդոնալդս:

14. Այստեղ կարելի է ծխել հասարակական վայրերում, այդ թվում` սրճարաններում և ռեստորաններում: Բայց իշխանությունները մտահոգված են իրենց ազգի առողջությամբ, ամեն կերպ փորձում են պայքարել այդ վնասակար սովորության դեմ, և արդեն 2017 թվականի սեպտեմբերի 1-ից ծխելու վերաբերյալ սահմանափակումներ են սահմանվել:

15. «Նոյ» և «Արարատ» կոնյակի երկու գործարանները գտնվում են միմյանց առջև «Հաղթանակ» կամրջի մոտակայքում` մոտ 500 հեռավորության վրա:19. Չնայած, որ Հայաստանը քրիստոնյա երկիր է, Երևանում գործում է Կապույտ մզկիթը, որը գտնվում է Մաշտոցի պողոտայում:

20. Հայաստանի մայրաքաղաքն ունի տարվա մեջ միջինը 300 արևոտ օր, այստեղից էլ` 20 «արևոտ Երևան» անվանումը:

21. Ճանապարհային երթևեկությունը քաոսային է, և պարբերաբար թվում է, թե տեղի բնակիչների համար որևէ կանոն գոյություն չունի:

22. Մեքենայի ազդանշանով վարորդները ողջունում են միմյանց:

23. Քաղաքի բազմաթիվ ավտոմեքենաներ աշխատում են գազով, քանի որ այն բենզինից և դիզվառելիքից ավելի էժան է:

24. Երևանում տաքսին այդքան էլ թանկ չէ` ընդամենը 100 դրամ մեկ կիլոմետրի համար: Բայց եթե տաքսի եք վերցնում դրսում և պայմանավորվում եք բառացի, ապա պատրաստ եղեք, որ ձեզ կարող են նաև խաբել:

25. Տեղի բնակիչները շատ են սիրում սուրճ` առավոտը սկսվում է սուրճից, ճաշը, ընթրիքը, բոլոր հանդիպումները և գործերն անպայման արվում են մի գավաթ սուրճի շուրջ: -0-

Author:

Ողջու՜յն! Իմ անունը Լիլիթ է, ես տասնմեկ տարեկան եմ: Ծնվել եմ 2012 թվականի օգոստոսի 11-ին, ժամը 08:00-ին: Ես սիրում եմ շատ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել։ Ես սիրում եմ ճանապարհորդել նոր վայրերով: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ես սիրում եմ իմ դպրոցը։ Մենք շատ տնային աշխատանք չունենք. Ես շատ ընկերներ ունեմ դպրոցում։ Մենք ունենք նոր ուսուցիչներ. Մենք բոլորս կարոտում ենք մեր հին ուսուցիչներին։ Երբ դասեր չեմ ունենում, գնում եմ բակ՝ ընկերներիս հետ խաղալու։ Միշտ խաղում ենք վոլեյբոլ, թաքստոց և այլ բազմաթիվ բակային խաղեր։ Իմ ընկեր Մարին ապրում է իմ տան մոտ։ Մենք ամեն օր գնում ենք դպրոց, բայց կիրակի և շաբաթ օրերին սիրում ենք այցելել միմյանց։ Ինձ դուր է գալիս իմ կյանքը, իմ ընկերները, ընտանիքը և դպրոցը: Ես ուզում եմ լինել այն Լիլիթը, ում ճանաչում ես։ Ծնողներիս շնորհիվ ընկա լավ միջավայր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *