Posted in Մայրենի 6

Գործնական աշխատանք 42-44

42. Աչք և գլուխ բառերով կազմի՛ր հնարավորին չափ շատ  դարձվածքներ:

Եղունգ ունես, գլուխդ քորի:
Իր աչի գերանը թողած` ուրիշի աչքի փուշն է տեսնում:
Աչք ածել
Աչքալուսանք տալ
Աչքաթող անել
Աչքերը բաց կուլ տալ
Աչքերին թոզ փչել
Գլխին զոռ տալ
Գլխին փորձանք բերել
Գլխի վրա շուռ տալ
Գլուխը ուտել
Գլուխ հանել
Գլուխը շոյել

43. Ընդգծված բառակապակցությունները փոխարինի՛ր բաղադրյալ բառերով:
Մինչև հիմա կարծում էին, աշխարհում ամենից բարձր ծառը Ամերիկայում աճող սեկվոյան է, նրա բարձրությունը երբեմն հարյուր մետրից էլ է անցնում: Բայց
վերջերս Աֆրիկայում գտան հարյուր ութսունինը մետր բարձրություն ունեցող մի բաոբաբ’ սեկվոյայից մոտ երկու անգամ բարձր: Նրա բնի տրամագիծը 43,5 մետր է. կտրվածքի վրա ազատ կերպով կարող է տեղավորվել մեր ժամանակների մի շենք:

Մինչև հիմա կարծում էին, աշխարհում ամենաբարձր ծառը Ամերիկայում աճող սեկվոյան է, նրա բարձրությունը երբեմն հարյուր մետրից էլ է անցնում: Բայց
վերջերս Աֆրիկայում գտան հարյուր ութսունինը մետր բարձրությամբ մի բաոբաբ’ սեկվոյայից մոտ կրկնակի բարձր: Նրա բնի տրամագիծը 43,5 մետր է. կտրվածքի վրա ազատորեն կարող է տեղավորվել ժամանակակից մի շենք:

44.Կետերի փոխարեն գրի՛ր փակագծում տրված բառերի հականիշները:

Փարիզում անցորդներից մեկը….(մեղմ-խիստ) անձրևի տակ ընկավ:…(չորանալ-դալարել) պաշտպանվելու համար թևի տակի նկարը …. (իջեցնել-բարձրացնել) գլխի վրա ու վազեց: …. (հաստատ-անհաստատ) աշխարհում …. (արդեն-դեռևս) ոչ ոք անձրևից այդպիսի (էժանագին-թանկագին) «անձրևանոցով» չէր …. (հարձակվել-պաշտպանվելնահանջել):Տեսնելով անցորդի գլուխը պաշտպանող նկարը`դեպքի …կամավոր վկան`(ոստիկանը), զարմանքից … (լռել-խոսել): Նա ճանաչեց Գյուստավ Կուրբեի … (աննշան-նշանակալի) «Քնած շիկահեր կինը» կտավը: Թանգարանից հափշտակված այդ նկարի վերատպված օրինակները հենց այդ օրը … (հավաքվե-ցրվելլ) ոստիկաններին: Նկարը յոթ հարյուրից ութ հարյուր դոլար էր գնահատված: Ոստիկանը մարդուն … (առաջնորդել-տարբեր) մինչև նրա բնակարանը, որտեղ … (կորչե-գոյանալ) … (նույն-տարբեր) ժամանակներում …. (նույն-տարբեր) տեղերից գողացված նկարների ամբողջ պատկերասրահ:-Ավելի … (վատ-լավ) էր մինչև ոսկորներս …. (չորանալ-թացանալ),- … (ուրախություն-տխրություն) ասաց գողը, երբ նրան …. (տարբեր-միատեսակ):

Author:

Ողջու՜յն! Իմ անունը Լիլիթ է, ես տասնմեկ տարեկան եմ: Ծնվել եմ 2012 թվականի օգոստոսի 11-ին, ժամը 08:00-ին: Ես սիրում եմ շատ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել։ Ես սիրում եմ ճանապարհորդել նոր վայրերով: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ես սիրում եմ իմ դպրոցը։ Մենք շատ տնային աշխատանք չունենք. Ես շատ ընկերներ ունեմ դպրոցում։ Մենք ունենք նոր ուսուցիչներ. Մենք բոլորս կարոտում ենք մեր հին ուսուցիչներին։ Երբ դասեր չեմ ունենում, գնում եմ բակ՝ ընկերներիս հետ խաղալու։ Միշտ խաղում ենք վոլեյբոլ, թաքստոց և այլ բազմաթիվ բակային խաղեր։ Իմ ընկեր Մարին ապրում է իմ տան մոտ։ Մենք ամեն օր գնում ենք դպրոց, բայց կիրակի և շաբաթ օրերին սիրում ենք այցելել միմյանց։ Ինձ դուր է գալիս իմ կյանքը, իմ ընկերները, ընտանիքը և դպրոցը: Ես ուզում եմ լինել այն Լիլիթը, ում ճանաչում ես։ Ծնողներիս շնորհիվ ընկա լավ միջավայր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *