Posted in Մայրենի 6

Ելք սուտգատես

Ողջույն, ես Լիլիթ Շարոյանն  եմ: Սովորում եմ Արևմտյան դպրոցի երրորդ դասարանում: Ունեմ բլոգ և մեծ հաճույքով եմ վարում այն: Ունեմ հրապարակված շատ նյութեր: Տիրապետում եմ մենտաժային ծրագրերի: Բոլորս աշխատում ենք  Movie Maker ծրագրով: Սետղծում ենք հետաքրքիր ֆիլմեր, կամ ռադիոնյութեր: Տիրապետում եմ Word ծրագրին: Կարողանում ենք ինքնուրույն ձևավորել խմբեր և հետաքրքիր նախագծեր իրականացնել: Օգտվում եմ նաև Paint նկարչական ծրագրից:

Բլոգի բաժինները են:

Մայրենի

Մաթեմատիկա

Ռուսերեն

Անգլերեն

Ես կարողանում եմ

Տեխնլոգյա

Երգ 

Ես և շրջակա

Մարմնակրթություն

Հեիքյաթներ

Պար

Ճամփորդություն

Ես սիրում եմ անգլերենի և մայրենիի ֆլեշմոբերը: Անկեղծանում եմ, քանի որ շատ եմ սիրում  անգլերեն լեզուն, այդ պատճառով էլ ամենասիրելի ֆլեշմոբը դա՝ անգլերենինն է: Մասնակցում եմ նաև մյուս բոլոր ֆլեշմոբերին:

 

Մենք այս երեք տարին ճամփորդել ենք տարբեր տեղեր: Մեր վերջին ճամփորդթույնը եղել է Արագածոտնի մարզ: Այնտեղ այցելել ենք՝ Հարթավան, Ուշի և Եղիպատրուշում: Ինձ այդ ճամթորդությունից դուր եկավ Ուշին, որովհետև այնտեղի եկեղեցու դռնի վերևում կային անցքեր և մենք պետք է փոքրիկ քարերը գցեինք այդ անցքի մեջ: Առաջինը իմ քարը ընկավ անցքի մեջ, դա նշանակում է, որ իմ երեզանքը կատարվելու է:

 

Մենք ամեն մեկս ունենք մեր սեփական ընտրությունը իմ առաջին դասարանի ընտրությունը եղել է մարմնակրթություն իսկ երկրորդ դասարանինը եղել է երգ իսկ հիմա նկարչությունը:

 

Մենք ամեն ուրբաթ գնաում ենք Մայր Դպրոց մարզվելու և այսօր գնացել ենք նետաձագարան իսկ միյուս անգամ գնալու էինք հրաձգարան:

Author:

Ողջու՜յն! Իմ անունը Լիլիթ է, ես տասնմեկ տարեկան եմ: Ծնվել եմ 2012 թվականի օգոստոսի 11-ին, ժամը 08:00-ին: Ես սիրում եմ շատ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել։ Ես սիրում եմ ճանապարհորդել նոր վայրերով: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ես սիրում եմ իմ դպրոցը։ Մենք շատ տնային աշխատանք չունենք. Ես շատ ընկերներ ունեմ դպրոցում։ Մենք ունենք նոր ուսուցիչներ. Մենք բոլորս կարոտում ենք մեր հին ուսուցիչներին։ Երբ դասեր չեմ ունենում, գնում եմ բակ՝ ընկերներիս հետ խաղալու։ Միշտ խաղում ենք վոլեյբոլ, թաքստոց և այլ բազմաթիվ բակային խաղեր։ Իմ ընկեր Մարին ապրում է իմ տան մոտ։ Մենք ամեն օր գնում ենք դպրոց, բայց կիրակի և շաբաթ օրերին սիրում ենք այցելել միմյանց։ Ինձ դուր է գալիս իմ կյանքը, իմ ընկերները, ընտանիքը և դպրոցը: Ես ուզում եմ լինել այն Լիլիթը, ում ճանաչում ես։ Ծնողներիս շնորհիվ ընկա լավ միջավայր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *