Չարենցյան բառարան

Բոսոր-կարմիր, կրակ
Հրկեզ-ջերմություն
հնչեղ-բարձրաձայն
ճահճուտ-ճահիճ
գանգատ-բողոք
թախիծ-տխուր
անհուն-անվերջ
խնդում-ուրախություն
բլբուլ-սոխակ
բաղ-այգի
հուր-կրակ
ողբանվագ-նվագ
դյութել-կախարդել
բույր-հոտ
հեզաճկուն-մեղմորեն
ջինջ-պարզ, մաքուր
բուք-սաստիկ
բոց-այրվող
խոցել-վիրավորել
ճակատ-կռիվ
ճերմակ-սպիտակ

Published by

lilitsharoyan

Ողջու՜յն! Իմ անունը Լիլիթ է, ես տասնմեկ տարեկան եմ: Ծնվել եմ 2012 թվականի օգոստոսի 11-ին, ժամը 08:00-ին: Ես սիրում եմ շատ հետաքրքիր ֆիլմեր դիտել։ Ես սիրում եմ ճանապարհորդել նոր վայրերով: Ես վեցերորդ դասարան եմ։ Սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրում։ Ես սիրում եմ իմ դպրոցը։ Մենք շատ տնային աշխատանք չունենք. Ես շատ ընկերներ ունեմ դպրոցում։ Մենք ունենք նոր ուսուցիչներ. Մենք բոլորս կարոտում ենք մեր հին ուսուցիչներին։ Երբ դասեր չեմ ունենում, գնում եմ բակ՝ ընկերներիս հետ խաղալու։ Միշտ խաղում ենք վոլեյբոլ, թաքստոց և այլ բազմաթիվ բակային խաղեր։ Իմ ընկեր Մարին ապրում է իմ տան մոտ։ Մենք ամեն օր գնում ենք դպրոց, բայց կիրակի և շաբաթ օրերին սիրում ենք այցելել միմյանց։ Ինձ դուր է գալիս իմ կյանքը, իմ ընկերները, ընտանիքը և դպրոցը: Ես ուզում եմ լինել այն Լիլիթը, ում ճանաչում ես։ Ծնողներիս շնորհիվ ընկա լավ միջավայր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *